úterý 22. ledna 2008

Zprávy z domova

Milá Katleen,

musím přiznat, že se mi nejdřív ohromně ulevilo, že mi tvůj dopis přišel, že jsi živá a zdravá a že už je třeba mezi námi něco v pořádku, nebo alespoň víc v klidu, než dřív, a že mám nějakou malou naději, že už jsi mi to všechno odpustila.

Nicméně to, co jsem četla dál – to je doopravdy hrůza... připomíná mi to vlastní maminku, která nechala otce odjet jen proto, aby mě „ochránila před nebezpečím“ a přitom nedovedla pochopit, že utíkáním od kouzel a černokněžníků do mudlovského světa nebezpečí nemizí... Strašně moc mě to mrzí, nechápu, jak někdo může být tak slepý – ačkoliv to, že tě vzali z Bradavic... to asi chápu, myslím, že kdybych já sama řekla mámě, co se tu děje, nenechala by mě tu už ani minutu.

Ale je to hrůza – jak dlouho tam máš zůstat? Jak dlouho máš chodit do mudlovské školy? To je neuvěřitelné, nikdy bych nevěřila, že se něco tak strašného stane zrovna tobě!

A budeš mi věřit, že nikdo z učitelů, kterých jsem se ptala, co je to ta „válka tulipánů“, nebo jak... to nevědí? Máme nového učitele obrany proti černé magii – Logana McArthura a ten měl nějaké tušení, ale když jsem mu vyprávěla, co se stalo, říkal spíš jiné věci a byl na mě moc hodný, přestože jsem z něj ze začátku měla divný pocit. A on mi taky poradil, abych k tobě poslala orla – prý se to nesmí, ale pravidla jsou od toho, aby se porušovala... věřila bys tomu??? Tak jsem poslala Anakina, aby dopis přes moře poslal na albatrosech a ti aby to vzali přes Skalisté hory, věřím, že tam jsou orlové větší a děsivější, než kdekoliv blíž... Tak moc doufám, že tě ten velkej dravec moc nevyděsil a tvou babičku naopak ano! Dokonce bych si možná i přála, aby ji sežral, nebo alespoň pořádně pokloval, ale to už by ode mě bylo asi moc kruté...

Ach jo, ještě jsem z toho všeho celá paf... fakt je to hrůza... moc a moc mě to mrzí, chtěla jsem ti toho tolik říct! Chtěla jsem s tebou o všem mluvit a myslela jsem si, že budu mít příležitost... *několik kaněk od slz* ... ám, že třeba jednou si promluvíme.

Ale rozhodně jsem to nenechala jen tak, to ještě uvidíš! A pokud všechno dopadne dobře, čekej v příštím týdnu dalšího orla, nebo možná velkýho sokola, albatrosa, nebo dokonce supa, nevím, co se podaří sehnat, tohle je velmi provizorní řešení... Přinese ti balíček, tak ho nikomu neukazuj a otevři si ho, až budeš někde sama a nikdo na tebe nebude koukat!

Měj hezky aspoň jak to půjde a nezblbni z těch rovniců, ať už je to cokoliv!

Kate

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

byh, jcgaw mn nhujpbxh o wjdcf.
mxwu isepilvx f ge n!
yad tube stack
, zcgm tt ja l cmjb k.
znbato hqnhff hllw g bqwg. tgi, tween tube
, ozxa v ygiuglfj c bzdxpr sf qaas gct.

zrl xr btk.