pondělí 22. října 2007

Salazar Zmijozel

Další kartička z Katleeniny sbírky. Vybrala jsem ji, protože jsem nedávno psala o čtyřech bradavických kolejích a zmínila jsem se i o některých zakladatelích, včetně tohohle pána. Ne, že by mě jakkoliv okouzlil - spíš naopak - ale zato mě zaujala ta zmínka o "tajemné komnatě" a taky fakt, že někdo může mluvit "hadí řečí" - to bude spíš nějaká legenda, ne? ... No, přečtěte si sami ;)

PS: Vypadá nezdravě, že jo...?



Taktéž vynikající kouzelník, jen se dal na špatnou stranu. Byl spoluzakladatelem Bradavic. Vyznával převážně Čistokrevné kouzelníky a mudly moc rád neměl. Po nějaké době, kvůli hádce s Nebelvírem, odešel ze školy a nechal v Bradavicích skrytou tajemnou komnatu, která však nebyla nikdy odhalena, takže se spekuluje, jestli kdy vůbec existovala. V jeho znaku je had. Mluvil hadí řečí. Zmijozel měl nejradši zelenou a stříbrnou barvu.

Žádné komentáře: