pondělí 11. února 2008

Pozdrav nejen pro havraspárské aneb Předveďte se, bystré hlavy...:)

Někdo zapálil stromeček v havraspárské společence.... Brumbál pozval k výslechu pět podezřelých, z nichž jeden čin spáchal. Každý z podezřelých vyslovil pouze tři výroky - dva pravdivé a jeden nepravdivý.

Samuel řekl:
"Jsem nevinný."
"Nic jsem nepodpálil."
"Udělal to John."

Justin řekl:
"Neudělal jsem žádnou škodu."
"Stromeček je v havraspárské společence."
"Osvald není mým přítelem."

Alex řekl:
"Jsem nevinný."
"S Osvaldem nejsem kamarád."
"John je vinen."

John řekl:
"Nezapálil jsem to."
"Udělal to Osvald."
"Samuel nemluvil pravdu, když řekl, že jsem to udělal já."

Osvald řekl:
"Jsem neviný."
"Justin je vinen."
"Alex a já jsme staří přátelé."

Kdo podpálil stromeček?



1 komentář:

Katleen řekl(a)...

no konečně začínají ty výsledky vypadat trochu zajímavěji....:)